Українска Націонал – Трудова Партія

Банановій республіці фізика не потрібна

Не секрет, що конкурентноздатність будь-якої країни зараз визначають високі технології. В свою чергу „високі технології” (про які, до речі, всі люблять говорити) базуються на математиці, фізиці та суміжних чи похідних від них науках. Однак, зрозуміло, що міжнародному капіталу не потрібна розвинена Україна. Йому потрібна країна заселена тупим бидлом, яке навіть не вміє читати. Тому замість фізики, математика, хімії в школах вводять уроки футболу, громадянської освіти (вчать толерантності ітд), сексуального виховання (типу наші діди без них не знали свого чоловічого обов’язку) та іншим непотребом. Кількість годин математики в старших класах становить 2 год на тиждень (тобто один урок алгебри і один геометрії) і одна година фізики. Фактично, успадковану радянську традицію фіз.-мат. освіти (одну з найефективніших у світі) в середній школі вбито.

Тепер про перші наслідки цих „реформ”.

Декани механіко-математичного, радіофізичного і фізичного факультетів Київського національного університету імені Тараса Шевченка дійшли до висновку, що низька якість шкільної освіти і відсутність державної підтримки привели до руйнування системи фізико-математичної освіти в Україні.

За словами науковців, в поточному році в КНУ трапився безпрецедентний випадок: відразу три факультети — фізичний, радіофізичний і механіко-математичний — не змогли набрати планову кількість студентів на перший курс.

Аналогічна ситуація склалася і на факультетах фізичного профілю Харківського національного університету. Цілий ряд інших, менш відомих і престижних університетів зіткнулися з цією проблемою раніше.

Причину такої ситуації декани математичного і фізичних факультетів КНУ бачать в низькій якості викладання точних і природничих наук в школі. «Випускники школи погано знають математику, майже не знають фізики, бояться цих наук, вивчення яких і справді потребує і відповідних здібностей, і достатньо великих зусиль, і тому вони не хочуть пов’язувати з ними своє життя», — стверджують професори. Декани розповідають, що за результатами контрольних робіт, проведених на першому курсі радіофізичного факультету, до 80% випускників неспеціалізованих шкіл отримали незадовільні оцінки зі шкільної математики. При цьому на вступних іспитах на механіко-математичний факультет і факультет кібернетики КНУ абітурієнти переважно не підтвердили рівень оцінок з математики, виставлених за результатами «незалежного тестування».

Не є таємницею. Що третина програмістів на Заході індуси і пакистанці. Достатньо відкрити будь-яку програму (напр. Photoshop) і глянути на перелік прізвищ авторів. Обов’язково буде якийсь Сітераман Нараянан. Значну частину складають вихідці з Китаю та Південно-східної Азії. І це зрозуміло. Адже там не вводять тупих „зовнішніх тестувань”, не заміняють уроки математики і фізики уроками футболу, та і батьки не скаржаться, як в нас „навіщо моїй дитині вчити таку складну алгебру, і так мій синочок обтяжений чорнобилем”. Тільки от бухати, курити та долбити синочку чорнобиль не заважає.

Наслідки, руйнації математично-природничої очевидні. Причини – не випадкові. Комусь просто все це вигідно. Вигідно, щоб країна де було створено легендарну балістичну ракету СС-18 “Сатана” та літак „Мрія” стала банановою республікою.